CSR-rapport_2021_web
10 1.1.1. Involvering og inddragelse Kundetilfredshed En del af det fortsatte arbejde med at vedligeholde og udvikle vores organisation som fyrtårnet i dansk vinduesindustri, er for Idealcombi A/S løbende at foretage kundetilfredshedsundersøgelser. Som grundlaget for vores forretning og dens fort- satte udvikling, ses vores kunders tilfredshed som en af de vigtigste indikatorer for vores succes og præstation. Derfor udsendes der årligt undersøgel- ser, hvor kunder, opdelt i forskellige segmenter, in- viteres til at give deres mening om virksomheden til kende. Adspurgte kunder bedes vurdere Idealcombi A/S ud fra en række forskellige faktorer. Blandt andet ønsker vi at undersøge, hvorvidt kunder er tilfred- se med både vores produkter og ydelser, om de er tilfredse med den kommunikation, de modtager fra os, og hvordan kunder forholder sig til organisatio- nens tilgang til miljø og bæredygtighed. Kundetilfredshedsanalysen for 2021 bærer præg af blandt andet tilpasninger på områder såsom antal og type af spørgsmål i spørgeskemaet og en æn- dring i adspurgte kundesegmenter. Årsagen hertil skal findes i, at Idealcombi A/S søger at tilpasse analysen, så den giver det mest retvisende billede af den overordnede tilfredshed med alle områder af vores organisation, vores produkter og vores ydelser. Resultatet af undersøgelsen er i det store hele po- sitivt. Dog viser den også områder, hvor der er plads til forbedringer, hvad angår udvalgte kundesegmen- ters overordnede tilfredshed.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgyMTg=