Hop til indholdet.

– STILLINGEN ER BESAT –

Vi søger dygtig receptionist til vores hovedkontor i Hurup Thy

Da vores dygtige receptionist har fået job i en anden afdeling af virksomheden, søger vi nu hendes afløser.

Du vil sammen med en kollega i receptionen være vores ansigt udadtil, og det bliver din fornemste opgave, at gæster, der kommer til receptionen eller kontakter os via telefon, bliver taget godt imod og hjulpet videre på professionel og imødekommende vis.

 

Jobbet:

  • Omstilling af indadgående telefonsamtaler.
  • Modtagelse af gæster.
  • Håndtering af brev- og pakkeforsendelser.
  • Udlevering af og hjælp til bestilling af arbejdstøj.
  • Fakturering.
  • Diverse forefaldende opgaver.

 

Faglige- og personlige kompetencer – vi forventer:

  • Gerne uddannelse som kontorassistent
  • Gerne erfaring med arbejde i reception
  • Kendskab til office365, Excel og Word
  • Tale og skrive engelsk på mellem niveau.
  • Gerne tale tysk på basis niveau.
  • Serviceminded.
  • Imødekommende personlighed.

 

Vi tilbyder:

  • En spændende hverdag sammen med positive, motiverede og dygtige kollegaer.
  • Et uformelt og godt arbejdsmiljø, hvor samarbejde vægtes højt.
  • En gage, der matcher dine kvalifikationer.
  • Stillingen er på 37 timer.

 

Kontakt

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomidirektør Martin Søgaard på tlf.: 96882500 eller mail mns@idealcombi.dk

 

Ansøgning

Ansøgning – https://app.jobmatchprofile.com/3haqtr

 

Ansøgningsfristen er den 16.12.2019. Ansøgninger behandles løbende og vi indkalder løbende til samtaler.

Vis knapper
Skjul knapper