Idealcombi søger kontorassistent til kørselsafdelingen
Lyder det interessant for dig, så har du nu muligheden for at blive en del af Idealcombi A/S – Danmarks største vinduesfabrik beliggende i det smukke Thy. Idealcombi producerer vinduer og døre i høj kvalitet
Vi søger en medarbejder til kørselsafdelingen på vores fabrik i Hurup Thy, som trives i en travl hverdag, og kan bidrage til teamets fortsatte udvikling. Som medarbejder har du, sammen med gode kolleger i afdelingen, opgaven med at sikre en god leveringsproces for vores kunder.
Idealcombi leverer vinduer og døre med egne lastbiler i Danmark. Vi har 7 lastbiler og lige så mange dygtige chauffører. Kørselsafdelingen har 4 medarbejdere og har en stor snitflade mod især salg, produktion og kunder.
Jobbet:
- Kontakt med kunder via telefon og mail
- Håndtering af restordrer
- Bookning af fragt hos distributører og planlægge sendinger til eksport
- Tilretning af forsendelsesplan og udskrivning samt håndtering af fragtbreve
- Palletering i It-system
- Deltage i forsendelsesmøder
Faglige og personlige kompetencer – vi forventer:
- Systematisk og struktureret, med godt overblik
- Detaljeorienteret
- Flair for IT herunder Office pakken, specielt Excel
- Erfaring med ERP-systemer (gerne Ax)
- Tale og skrive engelsk på mellem niveau
- Glad og positiv i din kontakt med kunder og kollegaer
Vi tilbyder:
- En spændende hverdag sammen med positive, motiverede og dygtige kollegaer.
- Et uformelt og godt arbejdsmiljø, hvor samarbejde vægtes højt.
- En aktiv personaleforening
- HK-overenskomst + pension og sundhedsordning.
Kontakt
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder i kørselsafdelingen Karsten Pilgaard på tlf.: 52587550 eller mail kap@idealcombi.dk
Du kan læse mere om vores virksomhed på – https://idealcombi.dk/
Ansøgning – https://app.jobmatchprofile.com/atsepk/idealcombi-as/5yt4hf/kontorassistent-i-korsel
Ansøgningsfristen er den 20.05.2022. Ansøgninger behandles løbende og vi indkalder løbende til samtaler.
Vi ser frem til at hører fra dig.