Hop til indholdet.

Service og Reklamation

Vi gør vores yderste for at levere vinduer og døre i høj kvalitet uden fejl. Men ingen regler uden undtagelser!

Hvis der mod forventning er opstået en fejl i produktionen, transporten eller leveringen, skal du reklamere, så snart du opdager, at dit Idealcombi-produkt har en fejl. Du må ikke montere elementerne, før du har en godkendelse fra vores Service-afdeling.

Er du privatperson, skal din reklamation gå gennem den håndværker eller entreprenør, der har købt dine vinduer og døre hos Idealcombi. 

Håndværkeren er vores kunde, og det er hans ansvar over for dig, at tingene er i orden. Han vil i første omgang vurdere, om fejlen er reklamationsberettiget og i så fald kontakte os.

I de tilfælde, hvor det ikke er muligt at reklamationen sker gennem den købende håndværker (i tilfælde af konkurs, pension, dødsfald eller lignende), er du naturligvis velkommen til at kontakte os direkte.

Tlf.: 96 88 25 00 • service@idealcombi.dk

Bliver du som håndværker kontaktet af din kunde vedrørende en reklamation, så læs vores reklamationsvejledning og din garanti grundigt for at sikre dig, at fejlen eller skaden er reklamationsberettiget.

Vi sender gerne en servicemontør ud på din kundes adresse til en besigtigelse, så I sammen kan finde ud af det videre forløb, men vær opmærksom på, at du vil blive faktureret for besigtigelsen, hvis fejlen eller skaden ikke er reklamationsberettiget.

Du kan finde alle relevante beskrivelser herunder – inklusiv hvilke oplysninger, vi skal bruge på din ordre i forbindelse med en reklamation.

Vigtige oplysninger ved reklamation

Ved udfyldelsen af Idealcombi’s reklamationsskema skal vi bruge produktions- og ordredata på elementet.

Alle oplysninger findes på det enkelte element.

I denne vejledning kan de se, hvor du finder oplysningerne

A) Er elementet leveret uden monteret rude, kan oplysningerne findes på en mærkat i falsen på elementets
karm. I det tilfælde skal vi bruge:

  • Ordrenummer
  • Positionsnummer
  • Produktionsnummer

B) Er elementet leveret med monteret rude, findes alle oplysninger printet på afstandsprofilet mellem de to glaslag. I det tilfælde skal vi bruge:

  • Ordrenummer
  • Positionsnummer
  • Serie- og POL-nummer

Reklamationsskema

  • Bemærk venligst, at sagen ikke bliver betragtet som oprettet i vores system, før du har modtaget en mail fra os med et rapportnummer.

    Husk at tjekke dit spamfilter for bekræftelsesmail!
  • Skriv dit navn samt mail og telefonnummer

  • Hvor er produktet monteret?

    Indtast adressen, hvor Idealcombi's produkt er monteret samt evt. navn, telefon og email til kontaktperson
  • Indtast ordrenummer og positionsnummer, som fremgår af afstandsprofilen i ruden (se foto nederst i skemaet)

  • Slip fil her eller
    Tilladte filtyper: jpg, png, gif, pdf, jpeg.
    Du kan uploade ialt 5 billeder, som hver ikke må fylde over 5MB.


  • På billedet kan du se, hvor du finder ordrenummer, positionsnummer og referencenummer
    Alle oplysninger er printet på afstandsprofilet mellem de to glaslag


    Vi opbevarer og anvender dine data i overensstemmelse med vores Privatlivs- & Data-politik
Vis knapper
Skjul knapper