Hop til indholdet.

– STILLINGEN ER BESAT –

 

 

 

Idealcombi leverer vinduer og døre med egne lastbiler i Danmark.

Vi har 7 lastbiler og ligeså mange dygtige chauffører. Kørselsafdelingen har 4 medarbejdere og har en stor snitflade mod især salg, produktion og kunder.

Vi søger en kontorassistent som kan bidrage til afdelingens fortsatte udvikling.

 

Jobbet:
• Kontakt med kunder via telefon og mail
• Håndtering af restordrer
• Bookning af fragt hos distributører
• Tilretning af forsendelsesplan
• Udskrivning samt håndtering af fragtbreve
• Deltage i forsendelsesmøder

 

Faglige og personlige kompetencer – vi forventer:
• Systematisk og struktureret, med godt overblik
• Detaljeorienteret
• Flair for IT herunder Office pakken, specielt Excel
• Erfaring med ERP-systemer (gerne Ax)
• Tale og skrive engelsk på mellem niveau
• Glad og positiv i din kontakt med kunder og kollegaer

 

Vi tilbyder:
• En spændende hverdag sammen med positive, motiverede og dygtige kollegaer.
• Et uformelt og godt arbejdsmiljø, hvor samarbejde vægtes højt.
• En gage, der matcher dine kvalifikationer.

 

Kontakt
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Jacob Hangaard Christensen på tlf.: 9688 2500 eller mail jhc@idealcombi.dk

 

Ansøgning
Send din ansøgning via vores JobPortal – Klik her

Ansøgningsfristen er den 21.03.2021.

Ansøgninger behandles løbende og vi indkalder løbende til samtaler.

 

 

Vis knapper
Skjul knapper