– STILLINGEN ER BESAT –
Idealcombi leverer vinduer og døre med egne lastbiler i Danmark.
Vi har 7 lastbiler og ligeså mange dygtige chauffører. Kørselsafdelingen har 4 medarbejdere og har en stor snitflade mod især salg, produktion og kunder.
Vi søger en kontorassistent som kan bidrage til afdelingens fortsatte udvikling.
Jobbet:
• Kontakt med kunder via telefon og mail
• Håndtering af restordrer
• Bookning af fragt hos distributører
• Tilretning af forsendelsesplan
• Udskrivning samt håndtering af fragtbreve
• Deltage i forsendelsesmøder
Faglige og personlige kompetencer – vi forventer:
• Systematisk og struktureret, med godt overblik
• Detaljeorienteret
• Flair for IT herunder Office pakken, specielt Excel
• Erfaring med ERP-systemer (gerne Ax)
• Tale og skrive engelsk på mellem niveau
• Glad og positiv i din kontakt med kunder og kollegaer
Vi tilbyder:
• En spændende hverdag sammen med positive, motiverede og dygtige kollegaer.
• Et uformelt og godt arbejdsmiljø, hvor samarbejde vægtes højt.
• En gage, der matcher dine kvalifikationer.
Kontakt
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Jacob Hangaard Christensen på tlf.: 9688 2500 eller mail jhc@idealcombi.dk
Ansøgningsfristen er den 21.03.2021.
Ansøgninger behandles løbende og vi indkalder løbende til samtaler.