Hop til indholdet.

Sommerferie info 2019

Ved akutte udfordringer i uge 29, 30 samt 31  kan serviceafdelingen kontaktes på følgende telefon nummer 96 88 25 72.

 

Indsendelse af reklamation

PRIVAT

Privat eller ikke eksisterende kunde

Opret reklamation - PRIVAT

ERHVERV

Login som eksisterende kunde

Opret reklamation - Erhverv

Bestilling af tilbehør og reservedele

Kundeservice sikrer dig fuld tilfredshed

Vores afdeling for kundeservice er delt op i After Sales og Service og Reklamation. Vi arbejder hver dag på at sikre dig den bedste service – både når du får brug for tilbehør, har spørgsmål til dit vindueskøb eller skal gøre brug af din garanti

Service og reklamation

Vi gør vores yderste for at levere vinduer og døre i høj kvalitet uden fejl. Men ingen regler uden undtagelser!

Hvis der mod forventning er opstået en fejl i produktionen, transporten eller leveringen, skal du reklamere, så snart du opdager, at dit Idealcombi-produkt har en fejl. Du må ikke montere elementerne, før du har en godkendelse fra vores Service-afdeling.

Vi tilstræber at behandle enhver reklamation hurtigt, smidigt og professionelt, og vi tager enhver henvendelse om mangler eller fejl på vores produkter meget alvorligt.

 

Vis knapper
Skjul knapper