Hop til indholdet.

Kundeservice sikrer dig fuld tilfredshed

Vores afdeling for kundeservice er delt op i After Sales og Service og Reklamation. Vi arbejder hver dag på at sikre dig den bedste service – både når du får brug for tilbehør, har spørgsmål til dit vindueskøb eller skal gøre brug af din garanti

Service og reklamation

Vi gør vores yderste for at levere vinduer og døre i høj kvalitet uden fejl. Men ingen regler uden undtagelser!

Hvis der mod forventning er opstået en fejl i produktionen, transporten eller leveringen, skal du reklamere, så snart du opdager, at dit Idealcombi-produkt har en fejl. Du må ikke montere elementerne, før du har en godkendelse fra vores Service-afdeling.

Er du privatperson, skal din reklamation gå gennem den håndværker eller entreprenør, der har købt dine vinduer og døre hos Idealcombi. 

Håndværkeren er vores kunde, og det er hans ansvar over for dig, at tingene er i orden. Han vil i første omgang vurdere, om fejlen er reklamationsberettiget og i så fald kontakte os.

I de tilfælde, hvor det ikke er muligt at reklamationen sker gennem den købende håndværker (i tilfælde af konkurs, pension, dødsfald eller lignende), er du naturligvis velkommen til at kontakte os direkte.

Tlf.: 96 88 25 00 • service@idealcombi.dk

"Spring køen over"

Spring køen over og indgiv din reklamation online

Hent reklamationsskema

Vi tilstræber at behandle enhver reklamation hurtigt, smidigt og professionelt, og vi tager enhver henvendelse om mangler eller fejl på vores produkter meget alvorligt.

 

Vis knapper
Skjul knapper