Hop til indholdet.

Hos Idealcombi sætter vi en ære i at yde vores kunder den bedst mulige service. Derfor søger vi nu en ansvarsbevidst og serviceminded medarbejder til vores Serviceafdeling på kontoret i Hurup Thy.

 

Jobbet:

  • Planlægge og koordinere servicemontørernes opgaver
  • Kontakt til kunder og slutbrugere
  • Bestille hjælpemidler f.eks. lifte og kraner
  • Bestille eksterne håndværkere
  • Reklamationsbehandling
  • Bestille varer i vores interne produktion til serviceopgaver
  • Efterkalkulation på serviceopgaver

 

Vi forventer:

  • Du kan arbejde selvstændigt
  • Er god til at holde overblikket i stressede situationer
  • Er et ordensmenneske, som arbejder systematisk og struktureret
  • Er ansvarsbevidst og effektiv i udførsel af arbejdsopgaverne
  • Du er positiv og bidrager til trivsel
  • At du kan begå dig på engelsk

 

Hvorfor vælger du jobbet:

Du bliver del af en serviceafdeling, som er midt i en proces, der skal transformere afdelingen. Det skal ske gennem en dybere integration af IT-værktøjer, forenkling og effektivisering af processerne.

Samtidigt med det klare mål – ”Kunden i centrum”

Du får en fast stilling med faglige og personlige udfordringer.

Du bliver del af en arbejdsplads, som er en af Europas mest innovative og moderne produktionsmiljøer, inden for vores branche, med en klar strategi om at fastholde produktionen i Danmark.

Kontakt

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte service chef Morten Kloster på tlf.: 40184382 eller på mail mkl@idealcombi.dk

Ansøgning

Ansøgningen sendes til:
Idealcombi A/S
Att. Service-afdelingen
Nørre Allé 51
7760 Hurup

eller på mail:

mkl@idealcombi.dk.

 

Ansøgningsfristen er den 15.10.2018.