Hop til indholdet.

STILLINGEN ER BESAT

 

Du bliver del af en serviceafdeling, som er langt i en proces, der skal transformere afdelingen. Det skal ske gennem en dybere integration af IT-værktøjer, forenkling og effektivisering af processerne.

Samtidigt med det klare mål – ”Kunden i centrum”

  Jobbet:

  • Håndtere henvendelser fra kunder
  • Behandling af servicerapporter
  • Rådgivning til kunder
  • Planlægge og koordinerer serviceopgaver
  • Efterkalkulation på serviceopgaver

 Vi forventer:

  • Uddannelse som tømrer, glarmester eller lignende
  • Gerne erfaring fra serviceafdeling
  • Serviceminded
  • Rutineret bruger af office365, især Excel
  • Du kan arbejde selvstændigt
  • Er et ordensmenneske som arbejder systematisk og struktureret
  • Du er positiv og bidrager til trivsel
  • At du kan begå dig på engelsk

 Du får en fast stilling med faglige og personlige udfordringer.

Kontakt

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte servicechef Morten Kloster på tlf.: 40184382 eller mail mkl@idealcombi.dk

Ansøgning

Ansøgning her:  https://app.jobmatchprofile.com/e2mrcd

Ansøgningsfristen er den 15.03.2020.  Ansøgninger behandles løbende og vi indkalder løbende til samtaler.

 

Vis knapper
Skjul knapper