STILLINGEN ER BESAT
Da vores nuværende teamleder i planlægningsafdelingen ønsker at nedtrappe sin arbejdstid, og fokusere på en kommende ERP-implementering, søger vi en leder, der kan bidrage til afdelingens fortsatte udvikling.
Planlægningsafdelingen har 7 medarbejdere med stor erfaring. Afdelingens primære rolle er at understøtte en effektiv produktion og har snitflader mod salg, indkøb, kørsel og produktion.
Jobbet:
- Daglig ledelse af afdelingen.
- Sikre klargøring og planlægning af produktionsserier til deadlines.
- Deltage i dagligt opfølgningsmøde for alle fabrikker (Daily Huddle).
- Sikre effektiv kommunikation med den øvrige organisation.
- Med afsæt i LEAN-tankegangen udvikle afdelingen gennem løbende forbedringer.
Faglige- og personlige kompetencer – vi forventer
- Ledererfaring.
- Erfaring fra vinduesindustrien en fordel, men ikke et krav.
- Gerne faglært (tømrer, snedker eller lign.).
- Gerne videreuddannet (f.eks. akademiuddannelser eller produktionsteknolog).
- Erfaring med produktionsplanlægning.
- Engelsk i skrift og tale – på samtale niveau.
- Erfaring med ERP-systemer.
- Systematisk og struktureret i opgaveløsning / opfølgning.
- God til at skabe og indgå i samarbejdsrelationer.
- Dygtig til at kommunikere.
- Et positivt væsen.
Vi tilbyder:
- En spændende hverdag sammen med positive, motiverede og dygtige kollegaer.
- Et uformelt og godt arbejdsmiljø, hvor samarbejde vægtes højt.
- En aktiv personaleforening som bidrager med en række spændene arrangementer.
- En gage, der matcher dine kvalifikationer + pensionsordning med Danica Pension.
Kontakt
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomidirektør Martin Søgaard på tlf.: 96882583 eller mail mns@idealcombi.dk
Ansøgning
Søg jobbet på vores ansøgningsportal her:
https://app.jobmatchprofile.com/atsepk/idealcombi-as/ct53e6/teamleder-i-planlagning
Ansøgningsfristen er den 1.12.2021.
Ansøgninger behandles løbende og vi indkalder løbende til samtaler.