Hop til indholdet.

Til en nyoprettet stilling søger vi en lager- og logistikmedarbejder til lageret i vores vedligeholdsafdeling

Jobbet:

  • Varemodtagelse, sætte varer på lageret og vareudlevering
  • Foretage disponering og daglige indkøb
  • Leverandørkontakt og opfølgning på indkøbsordrer
  • Løbende optimering af lagerniveau og lagerindhold
  • Deltage i igangværende lagerprojekt
  • Diverse ad-hoc opgaver på lageret

 Vi forventer:

  • En solid baggrund inden for lager og logistik med et bredt erfaringsgrundlag
  • Et godt kendskab til ERP -systemer – gerne Axapta
  • Truckcertifikat
  • At du kan begå dig på engelsk og tysk
  • Gerne kendskab til maskin- og el-komponenter
  • Er et ordensmenneske, som arbejder systematisk og struktureret
  • Er ansvarsbevidst og effektiv i udførsel af arbejdsopgaverne
  • Du kan arbejde selvstændigt, men også en stærk holdspiller

Hvorfor vælger du jobbet:

Du bliver en del af en vedligeholdsafdeling med mange dygtige kollegaer  – der giver mulighed for  tværfagligt samarbejde og sparring, både fagligt og personligt.

Få en fast stilling med faglige og personlige udfordringer.

Blive del af en arbejdsplads i et af Europas mest moderne produktionsmiljøer, inden for vores branche, med en klar strategi om at fastholde produktionen i Danmark

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vedligeholdschef Mejner Kristensen på telefon 9688 2591

 

Send din ansøgning til HR@idealcombi.dk – mærket ”Lager- og logistikmedarbejder”