– STILLINGEN ER BESAT –
Du bliver del af en serviceafdeling, som er langt i en proces, der skal transformere afdelingen. Det sker gennem en dybere integration af IT-værktøjer, forenkling og effektivisering af processerne.
Jobbet:
- Bestilling af varer fra eget lager og leverandør til servicemontører.
- Registrering af udgifter på reklamationssager.
- Registrering af udgifter, for viderefakturering til underleverandører.
- Fakturering af opgaver udført pr. regning.
- Opdatering af SharePoint/Teams.
Faglige- og personlige kompetencer – vi forventer:
- Uddannelse som kontorassistent eller lign.
- Rutineret bruger af office365, især Excel.
- Du er et ordensmenneske, som arbejder systematisk og struktureret.
- Du er positiv og bidrager til trivsel.
- Engelsk på samtale niveau.
Vi tilbyder:
- En spændende hverdag sammen med positive, motiverede og dygtige kollegaer.
- Et uformelt og godt arbejdsmiljø, hvor samarbejde vægtes højt.
- En fast stilling med faglige og personlige udfordringer.
- En gage, der matcher dine kvalifikationer + pensionsordning med Danica Pension.
Kontakt
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte servicechef Morten Kloster på tlf.: 40184382 eller mail mkl@idealcombi.dk.
Ansøgningsfristen er den 20.10.2021.
Ansøgninger behandles løbende og vi indkalder løbende til samtaler.