Hop til indholdet.

– STILLINGEN ER BESAT –

Du bliver del af en serviceafdeling, som er langt i en proces, der skal transformere afdelingen. Det sker gennem en dybere integration af IT-værktøjer, forenkling og effektivisering af processerne.

Jobbet:

  • Bestilling af varer fra eget lager og leverandør til servicemontører.
  • Registrering af udgifter på reklamationssager.
  • Registrering af udgifter, for viderefakturering til underleverandører.
  • Fakturering af opgaver udført pr. regning.
  • Opdatering af SharePoint/Teams.

Faglige- og personlige kompetencer – vi forventer:

  • Uddannelse som kontorassistent eller lign.
  • Rutineret bruger af office365, især Excel.
  • Du er et ordensmenneske, som arbejder systematisk og struktureret.
  • Du er positiv og bidrager til trivsel.
  • Engelsk på samtale niveau.

Vi tilbyder:

  • En spændende hverdag sammen med positive, motiverede og dygtige kollegaer.
  • Et uformelt og godt arbejdsmiljø, hvor samarbejde vægtes højt.
  • En fast stilling med faglige og personlige udfordringer.
  • En gage, der matcher dine kvalifikationer + pensionsordning med Danica Pension.

Kontakt
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte servicechef Morten Kloster på tlf.: 40184382 eller mail mkl@idealcombi.dk.

 

Ansøgningsfristen er den 20.10.2021.

Ansøgninger behandles løbende og vi indkalder løbende til samtaler.

 

Vis knapper
Skjul knapper