Hop til indholdet.

Er du privatkunde, skal du sende din reklamation til den håndværker eller entreprenør, som har købt de aktuelle vinduer og døre gennem Idealcombi.

Det er håndværkeren, der er vores kunde, og som er ansvarlig for at dine vinduer og døre er monteret korrekt.

Det er også håndværkeren, der i første omgang skal kigge på fejlen.

 

Indsendelse af reklamation

Bestilling af tilbehør og reservedele

Aftersales - Erhverv

Kundeservice sikrer dig fuld tilfredshed

Vores afdeling for kundeservice er delt op i After Sales og Service og Reklamation. Vi arbejder hver dag på at sikre dig den bedste service – både når du får brug for tilbehør, har spørgsmål til dit vindueskøb eller skal gøre brug af din garanti.

 

Service og reklamation

Vi gør vores yderste for at levere vinduer og døre i høj kvalitet uden fejl. Men ingen regler uden undtagelser!

Hvis der mod forventning er opstået en fejl i produktionen, transporten eller leveringen, skal du reklamere, så snart du opdager, at dit Idealcombi-produkt har en fejl. Du må ikke montere elementerne, før du har en godkendelse fra vores Service-afdeling.

Vi tilstræber at behandle enhver reklamation hurtigt, smidigt og professionelt, og vi tager enhver henvendelse om mangler eller fejl på vores produkter meget alvorligt.

 

Servicetelefon: 9617 0090

Aftersales-telefon: 9688 2465

Vis knapper
Skjul knapper